ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Registroval jsem se a nedostal e-mail?

Nejprve se koukni do hromadných/spamu. Pokud nic nenalezneš, tak byl e-mail špatně zadán. O opravu napiš na zc.oksecemahebzor@ofni

Nepřišlo mi startovní číslo/diplom?

Koukni u daného běhu do sekce "seznam přihlášených". Vyhledej své jméno a dej "stáhnout". Takto si stáhneš startovní číslo. U diplomu je to stejné, akorát jej najdeš v sekci "výsledky" (diplomy rozesíláme během 2 dnů od uzavření výsledků!!).

Nepřišla mi 🏅 nebo cokoliv, co jsem si objednal?

Medaile a ostatní zakoupené věci k běhům vždy odesíláme VŠEM - i pokud jsi nenahrál výsledky - pár pracovních dnů po skončení běhu, případně před během (konkrétní znění najdeš vždy v úvodním emailu). Pokud ti ani během 14 pracovních dnů po skončení běhu nic nepřijde, tak je problém na straně pošty. Vyplň formulář 👉 reklamace zásilky 👈 my si to s poštou vyřídíme a tobě pošleme balíček znova! :)

Jak si změřím svuj běh?

Postačí ti jakákoliv mobilní aplikace měřící či hodinky.

Jak nahraji výsledky?

Klikni v emailu na "nahraj výsledky - sem" nebo u daného běhu klikni na sekci "nahraj výsledky". Vyplň své startovní číslo, zadej jak dlouho jsi běžel (pozor na formát : hodiny/minuty/sekundy) a přilož "screenshot" obrazovky z mobilní aplikace/hodinek, kde postačí aby bylo vidět : vzdálenost a čas (pokud pomýšlíš na výhru, přilož i převýšení - trasa nesmí být více jak 50% z kopce!). Pokud máš jakýkoliv problém s nahráním napiš nám na zc.oksecemahebzor@ofni

Nevidím se na seznamu přihlášených/nemůžu nahrát výsledky?

Pak jsi nezaplatil své startovné do 72h od registrace a systém tě "skryl". Ničeho nic, napiš nám na zc.oksecemahebzor@ofni a dáme to dohromady.

Mám potíže s platbou?

Stává se, že platební brána vypadne. Použij, prosím, pak platbu bankovním účtem. Pokyny k platbě máš vždy v emailu. Pokud se náhodou stane, že se platba strhne 2x, napiš nám a my ti jí pošleme zpátky.

Jak můj běh pomáhá?

Za každý tvůj uběhnutý KM v závodě posíláme za tvé snažení peníze na dobrou věc. V případě srdcaře posíláme celé startovné. Pokud běžíš "charitativní" verzi virtuálních běhů, je předem vždy dáno, kolik peněz jde ze startovného.

Potřebuji něco změnit ve své registraci - jak to udělám?

Pošli nám email na zc.oksecemahebzor@ofni

Výsledky?

Najdeš u daného běhu v záložce "výsledky". Oficiální výsledky jsou vždy vyhlášeny den po běhu. Do té doby se jedná o průběžné výsledky. Pořadatel si nárokuje právo v případě porušení pravidel vyřadit závodníka - běžíme fair play! :) Výsledky musí být nahrané vždy do půlnoci posledního dne běhu. V případě nenahrání ti nepřijde diplom, ale tvé kilometry pomohou a dostaneš i medaili.