O nákupu

Potřebuji poradit s výběrem bot. Na koho se mohu obrátit?

Využijte naše velikostní tabulky, které najdete v sekci POMOCNÍK PŘI VÝBĚRU. S výběrem Vám také rádi poradíme v Běžeckém centru v Plzni. Pokud potřebujete poradit s výběrem online, kontaktujte naší Dian Rugovacovou - zc.oksecemahebzor@anaid

Potřebuji poradit s výběrem výbavy na canicross. Na koho se mohu obrátit?

Využijte naše velikostní tabulky, které najdete v sekci POMOCNÍK PŘI VÝBĚRU, kde naleznete i návod jak správně změřit psa. Pokud potřebujete přímo poradit s výběrem zboží, kontaktujte naši Markétu Myslivcovou (zc.oksecemahebzor@atekram )

Potřebuju pro svého psa postroj. Mohu do Běžeckého centra přijít se psem?

Ano, pejsci jsou u nás vždy vítáni. Postroj na psa společně vybereme a vyzkoušíme.

Jak mohu uplatnit dárkový poukaz nebo voucher?

Každý dárkový poukaz má svůj unikátní kód, který stačí zadat při objednávce v e-shopu nebo nadiktovat u pokladny při nákupu v Běžeckém centru.

Mohu si vyzvednout objednávku z e-shopu osobně?

Ano, zboží si můžete vyzvednout osobně v našem Běžeckém centru každé úterý od 14 do 18 hodin a nebo si svůj čas můžete rezervovat v sekci REZERVACE. Adresa Běžeckého centra : Bzenecká 1074/26, 323 00 Plzeň

Pokud zvolím osobní odběr v Běžeckém centrum, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?

Ne, zboží můžete vyzkoušet a poté zaplatit pouze to, které Vám bude vyhovovat.

Můžete mi prodloužit dobu vyzvednutí zboží?

Pokud onemocníte nebo nestíháte a potřebujete termín o pár dní či týden posunout, termín vám individuálně prodloužíme. Dejte nám v takovém případě vědět na e-mail zc.oksecemahebzor@anaid

Jak rychle odešlete mojí objednávku?

U každého produktu uvádíme, za jak dlouho zboží nejpozději odesíláme. Dopravci pak obvykle zboží k zákazníkovi doručují následující pracovní den. Vždy je třeba vyčkat na email, kde jsou všechny informace uvedeny.

Co mám dělat, když neprošla platba kartou?

Nejčastějšími důvody, proč neprošla platba kartou, jsou nesprávně zadané údaje z karty nebo nepovolené platby kartou online. Zkuste zkontrolovat uvedené. Případně objednávku můžete zaplatit převodem na bankovní účet 2601945332 / 2010 nebo vám zboží pošleme na dobírku. Pro změnu formy úhrady nás prosím kontaktujte.

Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?

Zboží nám pošlete do 14ti dní od doby doručení objednávky. Zboží musí být vráceno nepoužité, bez známek opotřebení. Jak na vrácení zboží si přečtěte v sekci reklamace/výměna/vrácení zboží

Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?

Ano, v dotazníku pro výměnu a vrácení zboží nám napište za co si přejete zboží vyměnit. Před výměnou se ujistěte, že zboží, za které chcete vyměnit je dostupné, neváhej se na nás obrátit a nechat si poradit s výběrem vhodnější alternativy - zc.oksecemahebzor@anaid

Kam můžu vrátit zboží?

Nejprve vyplňte dotazník v sekci reklamace/výměna/vrácení zboží. Následně nám pošlete zboží na adresu: Rozběháme Česko, z.ú. Bzenecká 1055/3 32300, Plzeň tel. 608 309 135 zc.oksecemahebzor@anaid

Jak dlouho trvá vyřízení žádosti o výměnu či vrácení zboží?

Vaši žádost vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 14 dní.

Jak zjistím, že nákup proběhl správně?

Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.

Jak reklamovat zboží?

I u těch nejlepších produktů se může někdy stát, že dojde na reklamaci. Nebojte se reklamovat. Proces reklamace jsme pro vás co nejvíce zjednodušili a o všechno se postaráme. Veškeré potřebné info naleznete v sekci reklamace/výměna/vrácení zboží.
Stránky:  1 
Stránka 1 z 1