Často kladené otázky

Potřebuji poradit s výběrem bot. Na koho se mohu obrátit?

Využijte naše velikostní tabulky, které najdete v sekci POMOCNÍK PŘI VÝBĚRU. S výběrem Vám také rádi poradíme v Běžeckém centru v Plzni. Pokud potřebujete poradit s výběrem online, kontaktujte nas na zc.oksecemahebzor@pohse

Potřebuji poradit s výběrem výbavy na canicross. Na koho se mohu obrátit?

Využijte naše velikostní tabulky, které najdete v sekci POMOCNÍK PŘI VÝBĚRU, společně s návodem jak správně změřit psa. Pokud si nevíte rady a potřebujete poradit přímo, obraťte se na naši Markétu Myslivcovou (zc.oksecemahebzor@atekram nebo 608 583 445)

Potřebuju pro svého psa postroj. Mohu do Běžeckého centra přijít se psem?

Ano, pejsci jsou u nás vždy vítáni. Postroj na psa společně vybereme a vyzkoušíme.

Jak mohu uplatnit dárkový poukaz nebo voucher?

Každý dárkový poukaz má svůj unikátní kód, který stačí zadat při objednávce v e-shopu nebo nadiktovat u pokladny při nákupu v Běžeckém centru.

Mohu si vyzvednout objednávku z e-shopu osobně?

Ano, zboží si můžete vyzvednout osobně v našem Běžeckém centru v otevírací době - úterý a středa od 14 do 18 hodin a nebo si svůj čas můžete rezervovat v jiné dny i časy v sekci REZERVACE (www.rozbehamecesko.cz/rezervace). Adresa Běžeckého centra : Bzenecká 1074/26, 323 00 Plzeň

Pokud zvolím osobní odběr v Běžeckém centrum, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?

Ne, je možné zvolit si při objednávce platbu až na místě. Zboží můžete vyzkoušet a poté zaplatit pouze to, které Vám bude vyhovovat.

Můžete mi prodloužit dobu vyzvednutí zboží?

Pokud potřebujete termín o pár dní či týden posunout, termín vám individuálně prodloužíme. Dejte nám v takovém případě vědět na e-mail zc.oksecemahebzor@pohse

Jak rychle odešlete mojí objednávku?

Všechny produkty, které vidíte na našem e-shopu skladem, máme skutečně skladem na naší provozovně. Objednávky vytvořené do 8:00 odesíláme ještě ten den, objednávky vytvořené později odesíláme nejpozději následující pracovní den. V moment odeslání objednávky mám dorazí e-mail s informací o odeslání. U produktů se stavem "na objednávku" najdete vždy dodací lhůtu v popisu produktu.

Co mám dělat, když neprošla platba kartou?

Nejčastějšími důvody, proč neprošla platba kartou, jsou nesprávně zadané údaje z karty, nepovolené platby kartou online nebo selhání internetového připojení. Zkuste zkontrolovat uvedené, případně svoji e-mailovou schránku, kam dorazí instrukce od platební brány Comgate. Objednávku můžete zaplatit převodem na bankovní účet 2601945332 / 2010, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. V případě úspěšného zaplacení objednávky vám dorazí e-mail s potvrzením. V případě obtíží nás neváhejte kontaktovat na zc.oksecemahebzor@pohse .

Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?

Zboží můžete vrátit či vyměnit 14ti dní od doručení objednávky. Zboží musí být vráceno nepoužité, bez známek opotřebení. Jak na vrácení zboží si přečtěte v sekci reklamace/výměna/vrácení zboží.

Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?

Ano, v dotazníku pro výměnu a vrácení zboží nám napište za co si přejete zboží vyměnit. Před výměnou se ujistěte, že zboží, za které chcete vyměnit je dostupné, neváhej se na nás obrátit a nechat si poradit s výběrem vhodnější alternativy - zc.oksecemahebzor@atekram

Kam můžu vrátit zboží?

Nejprve vyplňte dotazník v sekci reklamace/výměna/vrácení zboží. Následně nám pošlete zboží na adresu: Rozběháme Česko, z.ú. Bzenecká 1055/3 32300, Plzeň zc.oksecemahebzor@pohse nebo zásilkovnou na pobočku Amitty, Hodonínská, Plzeň vinice s e-mailem zc.oksecemahebzor@pohse

Jak dlouho trvá vyřízení žádosti o výměnu či vrácení zboží?

Vaši žádost vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 14 dní.

Jak zjistím, že nákup proběhl správně?

Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.

Jak reklamovat zboží?

I u těch nejlepších produktů se může někdy stát, že dojde na reklamaci. Nebojte se reklamovat. Proces reklamace jsme pro vás co nejvíce zjednodušili a o všechno se postaráme. Veškeré potřebné info naleznete v sekci reklamace/výměna/vrácení zboží.

Kdy mohu navštívit Běžecké centrum v Plzni?

Běžecké centrum můžete navštívit v otevírací době v Úterý a ve Středu od 14:00 do 18:00 hodin. Mimo otevírací dobu je možné zarezervovat si termín pro výběr zboží i pro vyzvednutí objednávky - www.rozbehamecesko.cz/rezervace
Stránky:  1 
Stránka 1 z 1