MŮJ 1. VIRTUÁLNÍ ZÁVOD - KRÁTKÝ NÁVOD

Velikonoce před námi, koeldnící nikde! Pojďme si udělat Velikonoce veselými, vyražme do lesa a postavme se Bubískovi s heslem #mytevysupeme My se ale nedáme! #myteporazime a přijdeme na jiné myšlenky :-)

TAK KROK PO KROKU - JAK NA TO?

Jak bude probíhat virtuální závod? Jak mají vypadat zasílané výsledky? Jak správně vybrat trasu a jak/čím změřit výsledek? Krok po kroku tě nyní provedeme virtuálním závodem od registace až po síň slávy.

REGISTRACE

Je to úplně jednoduché, pokud jsi to ještě neudělal, zaregistruj se na našem WEBU // REGISTRACE BĚŽÍ DO PONDĚLÍ 15:00 //  z  tras si vybereš jak dlouho chceš běžet. 6 minut (pro děti a juniory), 12, 30 a 60 minut pro běžce/ canicrossaře rozdělené na ženy a muže. Pojď do toho a změř, kolik minumetrů zvládneš za daný čas! upozorňujeme, že registrace Juniora jedle pravidel závodu se souhlasem zákonného zástupce a musí běžet pod dohledem dospělého. Hranici minimálního věku pro zdiolání závodu necháme na rodičích.

DORAZÍ E- MAIL 

Do schránky ti přijde mailík s potvrzením registrace a startovním "balíčkem", kde najdeš i informace k platbě startovného. Za každý KM poputuje příspěvek do FN Plzeň na nákup plicního ventilátoru. Příspěvek můžeš dokonce již při registraci navýšit. a nebo můžeš proběhat celé Velikonoce a určit si třeba za každý kilometr 1 korunu. Kilometry pak sečteš a pošleš na 115-3920980287/0100 s VS:1000. My je přičteme k dalším :)  

VÝBĚR TRASY

Při registraci sis zvolil délku svého závodu v minutách. Jednoduše běž do lesa/parku, zapni hodinky/aplikaci a zdolej za daný čas co nejvíce kilometrů! Můžeš běžet, jít, utíkat indiánským během. Pokud jakéhokoli důvodu nemůžeš, můžeš kimometry naběhat klidně doma v obýváku/na zahradě :-)  Trasu blíže specifikujeme v pravidlech závodu na WEBU

POVRCH TRASY
Povrch trasy je libovolný,vyhýbej se městským oblastem, chodníkům a frekventovaným silnicím. Dodržuj aktuální nařízení vlády

PŘEVÝŠENÍ

Převýšení je libovolné, avšak snaž se neběžet více zkopce nežli dokopce! To by nebylo fér :-) Jednoduchá kontrola než vyběhneš? Nadmořská výška startu by měla být menší nebo rovná nadmořské výšce cíle tvého běhu. Vše lze najít na mapách před vyběhnutím.

PLÁNOVAT TRASU NEMUSÍŠ!

Stačí jet do lesa / na kraj města a prostě vyběhnout. Běž, dokud hodinky / appka v telefonu nezahlásí tvoji tvůj cílový čas. V tu chvíli aktivitu vypni a ulož. Jen se snaž vybíhat z níže položeného místa nežli skončíš, aby ti tvůj závod nevyšel více zkopce nežli dokopce :-)

JAK A ČÍM MĚŘIT? 

Trasu máš naplánovanou (no a nebo taky ne), ale jdeme na to! Závod je tu, rozhýbat, zahřát, rozcvičit, nádech výdech, nastartovat hodinky nebo appku v telefonu, 3,2,1 a GO! Nasaď vrtuli a utíkej jako při závodě :-)

Pro spravednivé zhodnocení závodu budeme potřebovat, abys použil nástroj:
  •  který měří podle GPS
  •  ukazuje čas (zajímá nás uplynulý čas, ne čistý čas pohybu, proto během aktivity aplikaci nepauzuj!)
  •  ukazuje převýšení (obě hodnoty - jak nastoupané, tak naklesané metry)
  •  ukazuje vzdálenost
Naše tipy: Sportovní hodinky ( Garmin, TomTom, Suunto...), aplikace do chytrého telefonu - Sports Tracker, Endomondo
Pokud použiješ jiný nástroj pro meření, přesvědč se, že ve výstupech z aktivity udává všechny hodnoty, které potřebujeme.

Aplikace Sports Tracker nebo Endomondo nainstaluješ během krátké chviličky do svého telefonu, jsou zdarma a přihlásit se můžeš i přes Facebook.

Pozor na fitnes náramky, vetšinou měří hodně nepřesně, neměří dle GPS a často neudávají ve výstupech dostatek hodnot.

JAK POSLAT VÝSLEDKY?

Výsledky nám pošleš VYPLNĚNÍM FORMULÁŘE NAHRAJ VÝSLEDKY

Ve formuláři budeš vyplňovat: Jméno, příjmení, startovní číslo - najdeš ZDE, vybereš si kategorii, ve které jsi běžel, udáš uběhnutý počet kilometrů, a vložíš ODKAZ NA AKTIVITU, pro kontrolu. Zde jsme ti připravili krátký návod, kde najdeš odkaz na aktivitu v aplikaci tvých hodinek nebo například u sportstrackeru.

Pokud by se náhodou stalo, že ve své aplikaci nenajdeš odkaz nevadí, pošli nám screenshot na e- mail zc.oksecemahebzor@ofni , kde uvidíme tvé jméno, datum běhu, uběhnutou vzdálenost, čas běhu (zajímá nás uplynulý čas aktivity)