Sady - aktuální info a opatření

Chystáš se na Sady, ale nevíš přesně co a jak? Jak bude probíhat přejímka a jak to vlastně bude vypadat s opatřeními? Pojďme se tomu podívat na zoubek.

ZÁKLADNÍ INFO

Závod se koná v Sadech Nebílovy

Parkování bude cca 150 metrů od areálu ZDE

Veškeré info k závodu včetně harmonogramu nalezneš NA WEBU ZÁVODU

Na webu najdeš i seznam přihlášených, ve kterém si můžeš zkontrolovat svou platbu i kategorii a případně se nám ozvat s čímkoli včas.

Jakékoli dotazy na nás miř nejpozději ve čtvrtek, v pátek již lítáme po lesích a jsme maximálně na příjmu na telefonu díky kukačkám :-)

PŘEJÍMKA STARTOVNÍCH ČÍSEL - CO A JAK?

Přejímka startovních balíčků bude dle harmonogramu. V sobotu od 8:30 do 10 hodin canicross, od 10 do 12 hodin běh a od 8:30 do 13 hodin dětské závody. Na přejímku se prosím dostav nejpozději 30 minut před jejím koncem. Bude stačit, když na registraci nahlásíš své jméno. Objednaný merch ti bude vydán se startovním číslem. Registrace na místě možná (řídí se podle stejného harmonogramu).

Co s sebou na přejímku
Bude stačit, když na registraci nahlásíš své jméno. Junioři navíc předloží souhlas zákonního zástupce (VZOR ZDE), nebo může zákonný zástupce souhlas na místě podepsat. Pejskaři předloží očkovací průkaz ke kontrole povinných očkování a bude jim přeměřeno a označeno vodítko, se kterým poběží závod. NA PŘEJÍMKU BUDE NOVĚ NUTNÉ PŘIVÉST I PEJSKA, SE KTERÝM POBĚŽÍTE, namátkově bude kontrolována váha psa a dodržování pravidel závodu.

Změny v přihlášce a přeregistrace
Jakékoli změny v přihlášce či přeregistrace jsou zdarma do středeční půlnoci 27.10. . Při přejímce startovních čísel bude možné dělat změny v registraci na místě s poplatkem 50 Kč. 

Nestíháš si převzít registraci?
Pokud nemáš možnost si startovní balíček převzít osobně, může jiný závodník tvůj startovní balíček vyzvednout za tebe. Pozor! Pokud běžíš se psem, bude muset vzít na registraci i tvého pejska a ukázat jeho očkovací průkaz a tvou výbavu.

DĚTSKÉ ZÁVODY 

Děstské závody proběhnout v místě startu od 14 hodin. Registrace na místě či přejímka startovních čísel předem registrovaných dětí bude od 8:30 do 13 hodin. Děti budou děleny do kategorií dle věku v den závodu. 0-4 roky poběží 150m, 5-7 let poběží 600m, 8-11 a 12-14 let poběží 2 x okruh 600m. Nejmenší děti mohou mít při běhu doprovod.

STARTOVNÍ LISTINA 

Bude zveřejněna ZDE a na webu závodu ve čtvrtek 28.10.

AKTUÁLNÍ OPATŘENÍ PROTI ŠÍŘENÍ COVID - 19 (k datu 25.10.2021)

Na akci jsi povinen/a dodržovat veškerá vládní nařízení, zákony a platná opatření. Ty jsme pro tebe shrnuli, abys nemusel složitě hledat, jak to vlastně aktuálně je. Aktualizováno dle nejnovější vyhlášky Ministerstava zdravotnictví

Podmínky účasti:

  • RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem v laboratoři či očkovacím centru (oficiálních institucích) ne starčí než 7 dní
  • POC test na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem v laboratoři či očkovacím centru (oficiálních institucích) ne starší než 72 hodin
  • preventivní antigenní samotest test na stanovení přítomnosti antigenu viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem, který posdtopíš před pořadatelem, který ti vydá psáku jako potvrzení
  • lékařská zpráva o laboratorně potvrzeném onemocnění COVID-19 před méně než 180 dny.
  • děti do 6 let nepotřebují žádný doklad o negativitě/prodělané nemoci/očkování.
  • Očkování, kdy od aplikace druhé dávky (první v případě jednodávkové vakcíny) očkovací látky uplynulo nejméně 14 dní

Další opatření:

  • Zázemí - tedy prostor startu, cíle, registrací, bude vyznačeno a po jeho obvodu budou rozmístěny nádoby s desinfekcí. Prosíme všechny závodníky, aby dodržovali hygienická opatření, pravidelně používali desinfekci, dodržovali odstupy a ve vyznačeném zázemí se zdržovali jen po nezbytně nutnou dobu.
  • Prostor startu a cíle bude oddělen.
  • Toalety budou opatřené dostatkem desinfekce
  • Canicross bude startovat intervalově.
  • Do zázemí závodu (na start) doraz nejdříve 10 minut a nejpozději 5 minut před startem a prosíme, abyste opouštěli prostory cíle co možná nejdříve.

VETERINÁRNÍ A ZDRAVOTNICKÝ DOHLED, INFO

Stan veterinárního dohledu bude fungovat po celou dobu závodu i jako zázemí rozhodčího a infostánek hned vedle stanu s registracemi. 

KONTAKTY, KTERÉ BY SE TI MOHLY HODIT

Organizátoři

Jan Bielik
Markét Myslivcová: 608 583 445

Trasa

Pro případ jakéhokoli prolému na trase bude Ríša na kole a připraven vyrazit ti pomoci
Richard Pytelka: 724 913 845

Veterinární dozor a rozhodčí

V případě jakéhokoli problému zdravotního rázu u tvého psa se buďto dostav do stanu veterinárního dozoru, nebo volej napřímo. 
Františka Petráková: 728 284 351

KEMPOVÁNÍ  

Na parkovišti bude možné kempovat ve stanu i v obytném autě, přívěsu či karavanu už od pátku 29.10. Prosíme parkujte tak, aby se na parkoviště vešlo druhý den co nejvíce aut.

JÍDLO  

Najíst se bude možné přímo v zázemí závodu v sobotu od rána. Občerstvení bude mít připravenou kávu, čaj i další nápoje, teplou polévku a pár dalších dobrot. Na místě bude možné zakoupit si i čerstvé ovoce a mošty přímo ze sadů v místní prodejně.

LESKROSÍ POHYBOVÁ ŠKOLIČKA  

Na místě bude poprvé fungovat Leskrosí školička, kam můžete dát své ratolesti, zatímco poběžíte závod. Fungovat bude od 10:30 pro děti od 4 let. Vrchní věkovou hranici necháme na rodičích. Kapacita bude omezena na 20 dětí. Budeme mít připraveny běžecké hry, aktivity a děti pohlídáme. nežli vy se vyblbnete na trase. Děti můžete do školičky přivést mezi 10:30 a 11 hodinou a mezi 12:30 a 13. Vyzvednout můžete po doběhu.

MASÁŽE VE STANU GELOREN  

Poprvé nás také navštíví náš partner Geloren a můžete se těšit na stan s ochutnávkou jejich dobrout a hlavně na masáže nohou a šíje s odpočívárnou ve vyhřívaném stanu.

NÁKUPY A TESTOVÁNÍ VYBAVENÍ PRO BĚH I CANICROSS

Co by to bylo za zážitek ze závodu bez trochy toho nakupování? Jako na každém závodě se tak můžete těšit i zde na stánek Runpoint.cz (dříve Bežecká vesnice). Specializované vybavení, které nenajdete v leckterém obchodě společně s hokami, které skutečně rozumí tomu co prodávají. Běžecké boty, oblečení, výbava, canicrossové postroje, sedáky, vodítka, pamlsky a suplementy pro psy. To vše si na vás Runpoint chystá. Jako vždy bude možnost i otestovat přímo v terénu - jak boty ON RUNNING přímo, tak různé canicrossové sedáky, vodítka i postroje. Pokud tedy stále hledáš to ideální vybavení, které bude sedět, budeš na pravém místě. 

POTŘEBUJEŠ ZAPŮJČIT NĚCO Z VÝBAVY?

Samozřejmě se může stát, že ti něco z výbavy chybí, něco se rozbije, něco se zapomene. I na to jsme připravení a tak bereme hromadu věcí na půjčení už v pátek večer, kdy sice nebude stánek, ale budeme ready půjčit na celý víkend vybavení pro canicross. Pokud so chceš být skutečně 100% jistý, že na tebe bude čekat výbava k zapůjčení na celý víkend, a že ji třeba právě tvu velikost někdo nevyfoukne před nosem, napiš na zc.tniopnur@pohs nejpozději ve středu 27.10. svůj požadavek - co potřebuješ, a případně i v jaké veliksoti - u postrojů váhu psa a plemeno (nebo jakému se podobá) Budeš mít výbavu nachystanou k zapujčení ještě před startem. 

PROTESTY - CANICROSS

Na dodržování pravidel dohlíží na Leskrosech pořadatelé rozmístění na trase. V případě, že jsi svědkem či dokonce poškozený porušením pravidel, je nutné tuto skutečnost v cíli nahlásit pořadateli formou vznesení protestu.

Jak podat protest a proč?
Nahlášení porušování pravidel není v našem sportu bráno jako “žalování”, ale je důležité pro udržení čistoty našeho sportu a Fair Play. V případě, že jsi byl svědkem či terčem jakéhokoliv problému, vyplňíš jednoduše po doběhu formulář ve stánku veterinární kontroly a rozhodčího. Protesty budou přijímány sobotu od 10:00 do 13:00. Poznámky pořadatelů z trasy budou případně použity při přezkoumání. Rozhodčí protest vyhodnotí dle stanovených pravidel závodu a dle svého uvážení. Většinou se veškeré problémy řeší domluvou, avšak někdy se vyhodnocení může promítnout i do výsledků závodu, velmi vážné případy pak mohou skončit i diskvalifikací.
Pro podání protestu bude nutné vyplnění formuláře a zaplacení poplatku 100 Kč. Poplatek bude vrácen závodníkovi v případě uznání protestu. Ve formuláři bude nutné identifikovat osobu jménem nebo startovním číslem. Při řešení problému bude nutná přítomnost obou stran. Obě strany budou pořadatelem 3x mikrofonem vyzvány k dostavení k vyřešení problému. Nepřítomnost jedné strany bude brána jako souhlas. PRO UZNÁNÍ A ŘÁDNÉ PŘEZKOUMÁNÍ PORUŠENÍ PRAVIDEL JE TŘEBA - nezávislého očitého svědka, videozáznam nebo přiznání k prohřešku.